Recenzia expoziției | Compania KBT debutează la expoziția de comunicații din Singapore din 2024

03-06-2024

Expoziția de comunicații din Singapore (CommunicAsia) a avut loc în Singapore în perioada 29-31 mai 2024, iar evenimentul expozițional de trei zile s-a încheiat cu succes. Fiind unul dintre cele mai influente și de mare amploare evenimente din industria tehnologiei comunicațiilor din lume, această expoziție a atras multe companii și profesioniști cunoscuți din domeniul TIC (informații, comunicații și tehnologie) din întreaga lume.

Ca un renumit furnizor de soluții, producție și proiectare de antene în Asia,CBTde asemenea, a participat activ la acest eveniment, demonstrând puterea remarcabilă a companiei și inovația de produs.

Omni Antenna

În timpul expoziției,CBTa adus o serie de produse și soluții atrăgătoare, care acoperă diverse produse de antenă, cum ar fi VHF/UHF, WiFi, distribuție interioară 5G, recepția semnalului de sol a dronei și scenarii speciale. Aceste produse nu doar demonstrateCBT-uriputere profundă în tehnologia antenei, dar a subliniat, de asemenea, capacitatea inovatoare a companiei de a satisface diverse nevoi de comunicare.

antenna manufacturer

Cabina deCBTCompania a devenit un punct culminant al expoziției, atrăgând mulți clienți și vizitatori să se oprească și să se consulte. Cu un înalt profesionalism și servicii entuziaste, echipa companiei a oferit prezentări detaliate de produse și soluții fiecărui vizitator, a răspuns la diverse întrebări și a permis clienților să înțeleagă profundCBT-uriputerea tehnică și avantajele produsului.

Omni antenna

Încheierea cu succes a expoziției de comunicații din Singapore nu este doar o afișare de succes a produsului pentru KBT, ci și o piatră de hotar importantă. Acesta indică faptul că poziția KBT în industria globală a tehnologiei de comunicații a fost consolidată și îmbunătățită în continuare și, de asemenea, pune o bază solidă pentru dezvoltarea viitoare a companiei.

Omni Antenna

CBTîși exprimă sincera recunoștință pentru organizarea cu succes a acestei expoziții și mulțumește tuturor partenerilor pentru sprijinul și încrederea acordată. Așteptând cu nerăbdare viitorul,CBTva continua să susțină conceptul de"integritatea construiește marca, calitatea atrage clienții, iar serviciul țese viitorul", oferă clienților globali produse și servicii mai bune și promovează împreună dezvoltarea industriei tehnologiei comunicațiilor.

antenna manufacturer

Așteptăm cu nerăbdare Expoziția de comunicații din Singapore din 2025, undeCBTse va uni din nou mâna cu colegii din industrie pentru a crea un viitor mai bun!

Obțineți cel mai recent preț? Vom răspunde cât mai curând posibil (în maxim 12 ore)