Recenzia expoziției | Compania KBT debutează la expoziția de comunicații din Singapore din 2024

03-06-2024

Expoziția Singapore Communications (CommunicAsia) a a avut loc în Singapore din 29 mai la 31, 2024, și expoziția de trei zile a venit la o concluzie reușită. Fiind una dintre cele mai influente și la scară large evenimente industriate tehnologiei comunicațiilor din lume, această expoziție a atras mulți companii cunoscute și profesioniști în domeniul TIC (informații, comunicații și tehnologie) din toate lumii.

Ca un cunoscut design de antenă, producție și furnizor de soluții în Asia, KBT de asemenea, activ a participat la acest eveniment, demonstrând puterea remarcabilă și inovarea de produs a companiei'.

Omni Antenna

În timpul expoziției, KBT a adus un număr de produse și soluții atrăgătoare, care acoperă diferite produse de antene precum VHF/UHF, WiFi, 5G distribuție interioară, recepția semnalului de dronă la solului și scenarii speciale. Aceste produse nu numai demonstrate KBT's putere profundă în tehnologia antenei, dar de asemenea a evidențiat capacitatea inovatoare a companiei' de a întâmpina nevoi de comunicare diverse.

antenna manufacturer

Cabina de KBT Compania a devenit un remarca al expoziției, atrăgând mulți clienți și vizitatori pentru să-oprească și consultându-se. Cu profesionalism înalt și serviciu entuziast, echipa companiei a furnizat prezentări detaliate de produse și soluții fiecărui vizitator, a răspuns la diverselor întrebări, și a permis clienților să aibă o înțelegere profundă de KBT's puterea tehnică și avantajele produsului.

Omni antenna

Concluzia reușită a expoziției de comunicații Singapore nu este numai un afișare de produs de succes pentru KBT, ci și o un evaluare importantă. aceasta poziție KBT's în industria globală tehnologiei comunicațiilor a fost în continuare consolidată și îmbunătățită, și stă de asemenea o bază solidă pentru compania's dezvoltarea viitoare.

Omni Antenna

KBT își exprimă remulțumirea sincera pentru organizarea reușită a aceastei expoziții, și mulțumește tuturor partenerii pentru sprijin și încrederea lor. Așteptam sa viitorul, KBT va continua să susțină conceptul de "integritatea construiește marca, calitate atrage clienți, și serviciul țese viitorul", oferă clienților la nivel mondial produse și servicii mai bune, și promovați în comun dezvoltarea industriei tehnologiei comunicațiilor.

antenna manufacturer

Așteptăm cu nerăbdare expoziția de comunicații 2025 Singapore, unde KBT va o odata mai ună mâna cu colegii din industrie pentru crearea un viitor maibun!

Obțineți cel mai recent preț? Vom răspunde cât mai curând posibil (în maxim 12 ore)